lørdag den 11. april 2009

Hurra hurra hurraaaaa

Min allestedsnærværende lille husalf med et touch af vild og blodig dinosauerjæger - Anne Katrine havde fødselsdag i dag. Tiden er bare fløjet afsted, siden hun for 6 år siden kom til verden i vores stue. Det har været noget helt specielt, fordi hun er mit første hjemmbarn, og vi som sådan næsten aldrig har været væk fra hinanden. Vi har nydt tiden sammen, har lært hinanden mange ting og ikke mindst oplevet verden sammen...ikke altid på samme niveau, jeg skal til stadighed øve mig i at holde fokus i børnehøjde, men jeg er blevet MEGET bedre, og det er jeg taknemmelig for!
Om 4 måneder står der skole på programmet, det bliver underligt at skulle sende hende afsted, men hun er SÅ klar, og jeg er overbevist om, at det vil gå hende godt! Indtil da vil jeg dog nyde hende i fulde drag - hende min SUPER SEJE TØS .... af familen også kendt som DET TALENDE VANDFALD :-)









Ingen kommentarer: