tirsdag den 6. november 2007

Ha' det godt

Jeg har lige set lidt af programmet "Ha' det godt". Hold da op, hvor blev der ryddet ud i køkkenskabene hos familien, som fik besøg af damen fra Kostkompagniet. Færdig-dressinger, pulver-sovs, smøreost osv. røg i hendes sorte sæk, og bagefter blev der handlet ind på den sunde måde. Jeg har stor lyst til at følge hendes eksempel, men jeg skal lige finde modet til at konfrontere resten af familien med konsekvenserne af "mors nye livsstil"....så jeg starter med at se genudsendelsen i morgen, og får argumenterne i orden :-)
Denne her motions-side dukkede også pludselig op på min skærm - jeg tror, jeg vil danse med Anne Katrine i morgen, når Magnus sover. Hun er så vild med at bevæge sig til musik, at en dansetime må være sagen, eller måske skal vi lege jungleleg med indbygget motion??!!

1 kommentar:

Anonym sagde ...

jeg så godt programmet og sad og overvejede mine køkkenskabe... og uha hvor det mindede min og at jeg burde komme igang med min kur igen.. nu har jeg i snart en måned tænkt på mandag så gør jeg det.