fredag den 9. maj 2008

Er altså nødt til lige at vise jer

Hvor "begavet" en mor jeg er, inden jeg rejser væk...

De to store børn ville ikke slæbe deres morsdagsgaver med på ferie, de var lidt for tunge...Desværre er jeg ikke super fotograf, så billederne yder ikke gaverne den fulde retfærdighed, for de er MEGET flottere end gengivelserne!

Nicholaj havde i sløjd lavet en rigtig fin og sød bordskåner

Jennifer havde fået en af sine venner, som er tømrer, til at lave et super flot og lækkert spækbræt

----

Fadereren blev lidt bekymret for, om Anne Katrine følte sig udenfor, når hun ikke havde givet sin gave, og han spurgte hviskende, om jeg også skulle have hendes, for så ville han finde den, men NEJ, det er ikke morsdag før på søndag - BASTA :-)

1 kommentar:

Krestina sagde ...

Hold da op hvor er de det flotte begge to!!
Det håber jeg også at Dennis og Benjamin kan lave når de bliver store!