mandag den 10. november 2008

Tumler og fumler

...det er vist det, man bedst kan kalde mig - i hvert fald er min balance helt til rotterne, hvis man skal tro det nye Wii-fitness spil (følger du linket, så husk også at læse side 2 og ikke mindst se filmenklippet om brugen af Wii fitness nederst på siden)med balancebræt, som vi lige har fået hjem i stuen i dag! Og den tager sikkert ikke meget fejl, meeeen det er slut nu, for hold op, hvor er det bare sjovt med de balancespil, der er gemt i denne smarte hvide boks, der nærmest bare ligner en step-bænk.... jeg er faktisk helt sikker på, at jeg kommer til at træne fremover! Jeg indrømmer, at det ikke er noget, der har ligget højt på min to-do-liste, for helt ærligt så ér(eller rettere VAR) ryg- og balancetræning altså noget af det mest kedelige der findes(fandtes)!! Også selv om det ér meget nødvendigt.
Det er fortid nu - min fremtid kommer klart til at inkludere wii-træning, helst HVER dag - jeg er ganske simpelt hooked!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hihi, ja, Wii Fit er vanedannende! Jeg har det selv, og balansen min er ... vel. Jeg tror ikke "elendig" dekker det engang. Men den blir stadig bedre, da. ;)

anjoe sagde ...

Det ser ud til at have masser af udfordringer - rigtig god fornøjelse og træning ;-)