søndag den 7. december 2008

Gingerbread

Vi har bagt ingefærkager a la Camilla Plum.
Forventningerne var store i går aftes, da dejen blev lavet, for duften af ingefæren pirrede virkelig næseborene. I dag konstaterede vi så til alles glæde, at forventningerne så absolut blev indfriet - det er første gang vi har lavet figurkager, som faldt i vores smag, de andre år er det mest fuglene, der har nydt godt af børnenes hang til rul og udstik, men ikke i år og heller ikke i fremtiden :-)
Blogspot driller i dag og lægger billederne ind i den omvendte rækkefølge af, hvad jeg har bestemt. Jeg har forsøgt om og om igen mange gange, nu vinder blogspot...hmmm...

Det færdige resultat

Man kan rulle meget andet end dej

Her ruller Magnus lidt på fars arm, lige inden jeg tog billedet, rullede han på fars mave...men den blev altså ikke flad, det var kun mig, der gjorde det (af grin), derfor kom der ikke et billede af det - man kan ikke grine og fokusere kameraet samtidig ;-)



2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Det er nu hyggeligt at være fælles om køkkenopgaverne - dejligt der kom gode kager ud af det ;)

Helle sagde ...

Ja, det er rigtig hyggeligt. Næste gang gælder det konfekten, men det har I jo allerede lavet, kunne jeg se, da jeg lige var forbi dig for et øjeblik siden....og det så bestemt lækkert ud ! :-)