onsdag den 14. januar 2009

Aaaargh...ta' den...

Her sidder man i sofaen med sin bærbare og har postet sit lidt pinlige indlæg om, at man har blogging-abstinenser, allerede inden der er gået en måned, og så kommer manden, som altid er go' for en kærlig kommentar. "Du skal jo lige huske at ændre din ALDER ude i sidebaren, hvis du stadig skal blogge...!!" Og fik det mig måske til at føle mig bedre tilpas - jeg spørger bare?? (men han kan bare vente sig, for om små 2 måneder så er han den ældste af os igen, og så skal jeg nok vide at hovere!)

2 kommentarer:

Tina Olsen sagde ...

Hej Helle..
Velkommen tilbage, jeg måtte jo selv i gang efter en pause - så jeg er da den første til at forstå du savnede det;-)
Jeg er glad for igen at kunne følge med hos dig..jubiii - kæmpe blog knuser

Helle sagde ...

Tak for det kæmpe knus Tina :-) Jeg følger også med hos dig og nyder i den grad dine dejlige billeder af både hund, hav og strik!