fredag den 20. februar 2009

Krøllet dag

Dagen i dag blev en af dem, jeg bare har lyst til at hive ud af min kalender, krølle sammen og smide ud, som om den aldrig har eksisteret! Fra omkring middagstid gik det hele bare galt, og jeg var en rigtig sur og smadder urimelig og upædagogisk mor :-(
Ja okay, jeg nåede at få vendt skuden sidst på dagen, men alligevel er det bare ret så træls!

De små børn er i seng, og alle andre er ude af huset for en stund, så nu vil jeg forsøge at nyde stilheden for mig selv UDEN at spekulere over, hvorfor i alverden det hele kørte af sporet i dag - det løb er kørt, og det er vigtigere at tænke på at få en dejlig dag i morgen og i overmorgen og og og.... :-)

Med ønsket om en god weekend til alle, lægger jeg lige en farveglad tegning ind(så er der da i det mindste noget, som er glad i det her blogindlæg)

Anne Katrines fortolkning af en regnbueørred ;-)

Ingen kommentarer: