torsdag den 23. april 2009

Hump hump

Hvor praktisk er det lige at humpe rundt med ondt i foden, når der kun er ca 2 uger, til vi skal have konfirmation?
Nej vel, det er bestemt ikke særlig smart!
I går måtte jeg nødt til at få manden hjem fra arbejde for at tage over, da jeg simpelthen ikke kunne støtte på foden sidst på eftermiddagen.
Heldigvis går det bedre her til morgen, så jeg håber, at det går hurtigt fremad, for jeg har altså mange ting jeg skal lave, som man ikke kan sidde ned til!

Hvad jeg har lavet med min fod? Det taler vi ikke højt om! (men jeg skal i hvert fald ikke spille Wii igen lige med det første )

1 kommentar:

Krestina sagde ...

Og dig som nok skulle vide bedre end at gå hen og få Wii-skader. Jeg tror måske ikke, jeg brænder lige så meget mere efter at få Wii herhjemme... ;-)