onsdag den 28. marts 2007

Her er stille...

Jeg har lige afleveret Anne Katrine til Bedstemor og Bedstefar. De skal ud på biblioteket til et børnearrangement. På vej hjem med færgen igen faldt Magnus i søvn, så her er stille....underligt, det er næsten som om stilheden er larmende, men jeg tror nu godt, jeg kunne vænne mig til det, hvis det altså kun var af og til ;-)
Det bliver spændende at høre Anne Katrine fortælle i aften, når hun kommer hjem. Jeg håber, det har været godt. Hun har i hvert fald glædet sig meget!

Her er hvad biblioteket skrev om arrangementet: Mød Peddersen og katten Findus
Peddersen, den elskelige og forvirrede herre fra børnebøgerne "Peddersen og Findus", har slået sit værksted op på Biblioteket.
Her holder hans trofaste følgesvend, katten Findus, også til.
Onsdag d. 28. marts har Findus fødselsdag, og den dag vil han gerne se en masse børn i alderen 2-6 år, til fødselsdagsfest på Biblioteket kl. 10.00
Peddersen er også inviteret, og han fortæller historier om sig selv og Findus.
Bagefter er der pandekager og saftevand til gæsterne.


Ikke mere blogging for nu....jeg vil se at få ryddet op. Her er jo lidt rodet efter, at vi skulle ud af døren så tidligt, det er vi jo ikke vant til, HELDIGVIS!

Ingen kommentarer: