lørdag den 24. november 2007

En ræv bag øret...

...det har jeg ikke, men rundt om fødderne på mig løb den i dag!

Da jeg kom hjem fra byen og var ved at tage varerne op af cykelkurven, kom den hund, jeg havde set længere nede af vejen, pludselig spurtende ind i indkørslen til mig...næh, det kunne ikke være hunden, for den var da hvid, husker jeg, og den firbenede, jeg kan se ud af øjenkrogen er rød...nåh, så er det nok naboens røde kat...heller ikke, DET VAR EN RÆV!!! Den var blevet bange for hunden længere nede af vejen og løb frem og tilbage i indkørslen kun en ½ meter ved siden af mig, inden den til sidst forsvandt ned ad vejen mod skoven.

3 kommentarer:

Tina Olsen sagde ...

uha.. mon ikke den var mest forskrækket hi-hi..
Det er godt nok ikke tit man ser ræve så tæt på;-))
Go søndag Helle

Anonym sagde ...

Det var da for vildt - en ræv løbende lige ved siden af dig, det ville jeg gerne opleve.

Helle sagde ...

Tina: Ja r�ven var helt sikkert bange, men for hunden ikke for mig - mig �nsede den slet ikke.

Helle K.: Ja, det ville du helt sikkert og i mods�tning til mig, ville du n� at fange den med dit kamera ;-) Men for nu m� du n�jes med dine k�er ;-)