fredag den 6. juni 2008

Lasse

Det er MEGET svært at tage billeder af Lasse, for enten er han hurtig som lynet, eller også har han pelsen helt ned over ansigtet, så man ikke kan se hverken hoved eller hale på ham! Men her er lige et par stykker alligevel.

Vi er rigtig glade for Lasse allesammen, og han er nu ligesom vokset sammen med os som familie. Han er altid at finde der, hvor børnene leger....okay, her i denne varme tid kan det godt ske, at han ligger gravet ned i sandkassens kølige sand, men ellers ;-) Det virker næsten som om han betragter de to små børn som søskende, og han bliver aldrig sur, når Magnus knuser ham eller nærmest ligger ovenpå ham, han ser faktisk ud til at nyde det! Jeg holder selvfølgelig øje med dem, for Lasse har jo som hund kun én måde at sige fra på, hvis han ikke gider mere og ikke kan få lov at gå, og den er ret så "tand-fast"! Heldigvis har den ikke gjort brug af sit tandsæt endnu, og jeg forsøger da også at lære Magnus en fornuftig omgang med ham. Jeg blev ellers noget betænkelig og frygtede det værste, da jeg EFTER købet af Lasse læste en artikel om en Lhasa Apso kennelejer, som absolut ikke mente, at man skulle have en sådan race, når man havde små børn, der ikke kunne respektere, hvis hunden ville have fred!!!! GODT LASSE IKKE HAR LÆST DEN ARTIKEL ;-)




1 kommentar:

anjoe sagde ...

Øjj hvor er det pragtfulde billeder! Ham Lasse er en charmetrold, skal jeg da lige love for ;-D Men pelspleje tager da vist pænt med tid, ik'?