onsdag den 14. januar 2009

Hov, hvad sker der....

...jeg var bare fuldstændig overbevist om, at jeg ikke ville blogge mere. Lysten var væk, ja den var, helt og aldeles (troede jeg), men nu, hvor vi er landet i 2009...vi kom sådan lidt sidelæns ind i det nye år efter en jul med influenza...opdager jeg, at jeg faktisk savner at blogge om vores hjemmeliv. Efter 2 år er det åbenbart ikke sådan noget, man bare lige holder op med at gøre...det der blogging.

Fuldt færdige blogindlæg popper op igen og igen i hovedet på mig, mens børnene og jeg laver vores små projekter. Så hende der Fru Hjemmeliv må vist bide i det "sure æble", fatte tastaturet og fortsætte sine blog-skriblerier, selv om det er pinligt efter at have sagt farvel (og det endda for så kort tid siden) ..... meeeeen, hva' søren, det er da hørt før, at folk har ombestemt sig, og er det egentlig ikke det, der er en kvindes ret, at have en mening, til hun tager sig en ny........jeg er sikker på, at det var det min mor altid sagde......

2 kommentarer:

Helle K. sagde ...

Nå ja vi har jo alle en mening - indtil vi får en ny :)

Anonym sagde ...

Hyggeigt at have dig tilbage, men det er nok sundt nok at finde ud af for hvis skyld man blogger. Jeg elsker det selv i perioder, i ander falder bloggen lidt i baggrunden, men jeg har gjort op med mig selv at lysten skal være der.