søndag den 23. december 2007

Hurraaa vi når det

Nu har der ikke været opkast i huset i et døgn, og vi hoster allesammen kun lidt, så nu tror jeg på, vi når at blive klar til juleaften. Bare vi tager et par lette genveje hist og her og lukker øjnene for de ting, der reelt set ikke har betydning for at fejre juleaften (læs: total oprydning og rengøring), så skal vi nok nå det. Heldigvis skal vi kun holde en "lille juleaften i år" - i de sidste år har vi været 15-17 personer, men i år skal vi "kun" have mine svigerforældre og svoger på besøg.

Det har været en slem omgang her i huset. Vi har haft både opkastninger og en frygtelig sejlivet influenza, som gav os feber og hoste og som sluttede af med at give mig en dræbende hovedpine over flere dage. Samtidig var Magnus så uheldig at falde over i den glohede brændeovn, hvor han fik brændt sig på kind, næse, mund og hånd ... FRYGTELIGT!! Heldigvis er børn selv-helende i ekstrem grad, så han er allerede fin igen, men det var slemt, mens det stod på med at smøre og smøre med salve.

1000 tak for jeres søde hilsener her på bloggen, 1000 tak til min søde storesøster, der kom farende med nybagt franskbrød, hjemmelavet syltetøj med indbygget smag af sommer og kakaopulver med varme, da hun læste her på bloggen, at vi var syge, og 1000 tak til min mor, som har været afsted og købe julegaver og julemad for mig, mens vi bare har ligget herhjemme.

RIGTIG GLÆDELIG JUL TIL JER ALLE

Ingen kommentarer: