fredag den 7. december 2007

Juleshopping med overraskelse til mig :-)

Vi har brugt hele dagen på at shoppe julegaver. Det lyder måske slemt, men det var det ikke. Vi havde de to små børn med og lavede det til en lille udflugt, hvor vi både shoppede, men også brugte tid på at kigge på legetøj, prøve det der måtte prøves og lægge det tilbage, som ikke skulle købes, men måtte forblive et ønske til jul.

Endelig, efter 2 trætte børn var lagt i seng, laver jeg lige en pariserbøf til os voksne (de store børn er ikke hjemme, så alt er stille), mens manden tømmer bilen. Da vi skal sætte os til bordet opdager jeg at han har lagt en stak reklamer på bordet ved min plads. Underligt og lidt træls, det var jo da meningen vi skulle hygge lidt og ikke læse de møg-jule-reklamer, mens vi spiste..... jeg tager fat i dem og flytter dem resolut og irriteret længere hen ad bordet og går over efter det glas vand, jeg har glemt....knirke, knirke tandhjulene i min hjerne vrider sig, der var noget forkert ved de reklamer, de føltes ikke rigtigt i faconen.....hmmm, jeg er nødt til at kigge i stakken, jeg VED der er noget galt, men min stone-face mand ser bare helt almindelig ud, der ikke en trækning i hans ansigt overhovedet....argh, jeg føler nu alligevel, at han griner indvendig og jeg HADER, når han griner af mig....men JEG ER NØDT TIL AT KIGGE...jeg VIDSTE DET, det var ikke kun reklamer indeni reklamer, det var en gave til mig, en bog af Renee Toft Simonsen....og nu storsmiler manden....hehe, der snød han mig.... ;-)