lørdag den 5. januar 2008

30-29-28-27.....

Om mindre end 30 minutter bliver jeg 40!!!!!!

Jeg sidder her midt i forberedelserne til at fejre dagen i "morgen" og blogger. Jeg er hverken halvt eller helt færdig, så det er, som det plejer, men er jeg mon også, som jeg plejer om mindre end 30 minutter??? Gør det ondt at blive 40....hmmm....nej, det gør det jo nok ikke, men jeg har altså et ret ambivalent forhold til det!!! På den ene side er jeg jo ret glad for den person, jeg er nu med mine...suk...40 års erfaring på bagen....gosh tænker du, for en bred bagdel hun må have hende den hjemmegående, når der kan være hele 40 års erfaring på den...det er nok derfor det hedder 40, fed og færdig....og det er jo netop det, jeg har det ambivalente forhold til. Er jeg 40, fed og færdig lige om lidt, eller er jeg simpelthen en kvinde i min bedste alder ??

3 kommentarer:

Jane sagde ...

He he, du er da en kvinde i din bedste alder, så stort tillykke med de 40 år.
Jeg er jo selv lige blevet 40 og det gør overhovedet ikke spor ondt, men jeg ved alt om hvordan du har det.

Anonym sagde ...

Tillykke med fødselsdagen :-) Jeg tror man har mange overvejelser omkring sig selv og livet hvergang man runder et årti :-)

Helle sagde ...

Jane og Janne: TAK for fødselsdagshilsenen :-)