onsdag den 17. september 2008

Hvad man(-den) ikke har i hovedet...

må man(-dens) kone have i benene!!!!!
Kl 7.50
sms fra manden: er på færgen i fin stil og vi sejler nu (med datteren som skulle ud til bedstemor og bedstefar)
sms fra mig: dejligt - har du husket autostolen? (der er et stykke godt vej hjem til bedsternes hus)
sms fra manden: nej alt andet end den
Riiiiiing....opkald fra mig: er det en joke eller hvad???
manden: ...nej...

SKRIIIIIIG....klokken er nu 7.55 og næste færge går kl 8.10 - ét sølle kvarter til at gøre mindste barn klar, få fundet min pung og enkeltnøgler til bil, cykel og hus(for mit nøglebundt var selvfølgelig forsvundet - typisk!), få "kastet" barnet ud i ladcyklen, drøne afsted til færgen, finde den parkerede bil, hive sædet ud, få parkeret ladcyklen og få både barn OG autostol slæbt på færgen.
Heldigvis havde jeg haft åndsnærværelse nok til at snuppe min astmaspray med på vej ud af døren, for den var der i aller højeste grad brug for, men vi NÅEDE færgen - med ½ minut at give af !!! Og så var den dag ellers skudt i gang....

Ingen kommentarer: