søndag den 8. august 2010

Så gik de 6 uger


6 ugers sommerferie er nu slut. I begyndelsen virkede det som uendelig tid. Tid vi måtte få lov at have sammen uden skole og lektielæsning. Men tiden er fløjet afsted, som den nu gør, når man har det godt. Vi har oplevet mange dejlige ting sammen. Sommerhus, strand, zoo, familiebesøg osv. Vi har også haft stilletid. Hjemme. Hvor vi fordøjede vores oplevelser. Børnene kaldte det vist i deres (for det meste) stille sind for "kede-sig-tid", men det er helt ok med os voksne. Det viser sig altid, at de bedste lege udspringer af en vis portion "kede-sig-tid". Faktisk har de helt glemt denne tid nu. Det eneste de husker er, at sommerferien har været ALLETIDERS. Og det kan jeg kun tilslutte mig! Jeg har virkelig nydt at have børnene hjemme. Men nu er vi også alle klar til at gå videre eller rettere tilbage til hverdagen igen. Vi er mætte og godt tilpas af hinandens selskab. De der skal i skole og på arbejde igen er pararte til nye udfordringer, og vi, der bliver tilbage i hjemmet, ser frem til den ro, der falder over huset igen, når alle er taget afsted :-)
Jeg håber, du også har nydt din sommerferie !

2 kommentarer:

anjoe sagde ...

Hvor er dette, dit indlæg bare så flot ;-)
Rigtig god vind måneder frem med alt... og hvor blev jeg glad over, at det var den TIL TIDER DUMME blogspot, der havde lavet forstyr pludselig :-D
Nægter at levere grimme ord, skreget af Rimkogeren tit og ofte, der sikkert svarer til dine *LOL*

Helle sagde ...

Anjoe: Tak for ros og gode ønsker :-) Jeg lover dig, at jeg kan sprutte som en lynkineser, når blogspot driller - og så er det typisk altid, når jeg kun lige har et øjeblik til at blogge i...et øjeblik, der egentlig ville have været rigeligt, hvis altså ikke lige det drillede!!!