onsdag den 3. november 2010

Sæt uret på slow, tak

I dag vil jeg gerne sætte tiden i stå for en stund eller bare få den til at gå lidt langsommere. Jeg har slet ikke lyst til allerede at skulle sige på gensyn til vores store pige. Hun er jo næsten først lige kommet.

Jeg er selv ud af en børneflok på 4, og jeg kan huske, at jeg altid har syntes, min mor var lidt fjollet, når hun var ked af det, fordi den ene eller den anden af os rejste hjem efter et besøg hos mine forældre.

Heller ikke da jeg boede i England nogle år, forstod jeg hende. Jeg syntes jo, jeg kom hjem ret så ofte, og ellers havde hun da altid de andre 3 børn i Danmark.

Nu forstår jeg.... !!
Published with Blogger-droid v1.6.4

1 kommentar:

Krestina sagde ...

Jeg glæder mig nu heller ikke til at skulle "af med" mine drenge :,-(