onsdag den 23. marts 2011

Egentlig kunne hun måske godt...

...være gået i skole i dag, hende Anne Katrine. Altså hvis det ikke lige havde været for de 2 timers gymnastik, som også er på skemaet i dag. For hun hoster stadig, når aktivitetsniveauet stiger.
Jeg indrømmer, at jeg er lidt af en hønemor, når det kommer til Anne Katrine og hoste. Hun har jo ikke fuld lungekapacitet, og i flere år har den stakkels pige haft MANGE LANGE sygdomsperioder om vinteren, hvor hun hostede hver nat, til hun kastede op. Så bare fordi jeg kan som hjemmegående, vælger jeg altid at beholde hende hjemme, til jeg VED, at hun er 110% klar. Heldigvis er hun fagligt godt med, så det betyder ikke så vildt meget her i de små klasser, at hun har fravær....og lektierne laver hun jo alligevel.

I dag var jeg dog lige præcis ikke hjemme, fordi jeg havde en tandlæge tid, men så passede mormor bare to børn i stedet for den ene, som allerede var aftalt på forhånd. Det havde hverken mormor eller børn noget imod ;-)
Published with Blogger-droid v1.6.7

Ingen kommentarer: