fredag den 19. juli 2013

Feriegæster

 De store børn og barnebarnet har været hjemme på ferie, så familien har været samlet i en uges tid. Vejret viste sig fra sin bedste side, og meget af tiden blev tilbragt udenfor. Desværre er min ryg ikke den bedste modspiller i sådan en situation, så jeg var kun med på to af turene ud i det blå, men det nød jeg til gengæld også i stor stil - den fik ikke for lidt, da den lille spirrevip og jeg skulle rulle sammen ned af græsbakken, for helt ærligt, hvad betyder en rygskade, når barnebarnet nu synes det er sjovt at rulle med mormor - av 😃



Hver aften i ferien havde manden min lagt nye kopier med labyrinter eller malebogssider på børnenes pladser, så der var gang i farverne straks de stod op....og selvom man kun er lidt over 1 1/2 år, skal man jo ikke snydes, så morfar havde selvfølgelig også sørget for, at der lå kopier til prinsessen, som følte sig vældig stor, når hun havde det samme som de andre, også selvom hun mest tegnede på bagsiden 😊



Ingen kommentarer: