søndag den 23. september 2007

Flere tænder

Vågen hver 1½ time natten igennem, finde en sut i mørket, synge en lille sang og op kl. 4.30 for at danse lidt rundt i stuen med Magnus på armen - der er flere tænder i farvandet.

......hvor mange mælketænder er det nu, de får?......min hjerne nægter at prøve at huske det nu, men pyt, man skal jo heller ikke tage sorgerne på forskud ;-)

Nu sover han igen her i stuen. Må også være træt efter sådan en nat. Her er stille. Skal jeg bage morgenboller og overraske de andre eller sætte mig ned og nyde stilheden? Det overvejer jeg lige....jeg har jo også mine bøger som trækker ;-)

Rigtig god søndag!

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Pyha for en nat, det er ikke sjovt. Det er utroligt den forskel der er på børn, vores den største mærkede man ikke noget på når tænderne kom, men den bette sov dårligt, havde dårlig mave og fik feber. Håber at de næste kommer til at gå lettere.

Helle K. sagde ...

Godmorgen Helle - jeg ville lige kigge ind til dig også. Du ved det godt fra dine store børn, men jeg minder dig lige om det - en dag om ikke så længe, så står han og er klar til at flytte hjemmefra...og til den tid har du glemt de vågne nætter. Dine børns navne kan jeg godt li', jeg har både en Katrine og en Magnus.

Tina Olsen sagde ...

Sikken en nat.. og stakkels lille dreng;-))
kæmpe trøste kram til magnus fra mig..og jo du skal da også ha et;-))

Helle K. sagde ...

Hej Helle. Du er blevet tagget på min side, håber du har lyst til at være med på en lille leg. Hvis ikke - er det helt ok.