søndag den 9. september 2007

Pakkedag

Rygsækken blev pakket i formiddags og spændingen bredte sig - dagen har været laaaang! Nicholaj tog på svømmelejr i dag med klassen og kommer først hjem på torsdag igen. Det er sjovt at skulle afsted, og de skal meget andet spændende end at svømme, men det er alligevel også lidt svært at skulle sige farvel. Jeg har spekuleret på....er det svært at tage afsted fra familien, fordi den er så stor, at der altid er gang i noget her i huset eller fordi, der står små søskende med store troskyldige øjne og vinker vildt og inderligt?
Jeg ved det ikke, jeg kommer jo selv fra en stor familie, og selv om jeg af og til både som barn og som voksen ønskede alt og alle hen hvor peberet gror, så jeg kunne få lidt fred og ro, så ville jeg slet ikke kunne finde ud af det, hvis de alle pludselig rejste af og lod mig alene......jeg er heller ikke den sejeste til at gennemspille farvel-scener ;-)


Og mens jeg pakkede sammen med Nicholaj, tog de andre på cykeltur i det dejlige vejr

Ingen kommentarer: