onsdag den 19. september 2007

Sol, skygge og chokolade

Kan du ikke finde noget godt at læse i til min mor, som elsker at hygge varmt og dejligt indendøre under et tæppe om aftenen, mens det regner udenfor? Sådan lød Nicholajs besked til bibliotikaren på vores lille lokale bibliotek efter helt eget initiativ....her er, hvad der kom med hjem

Jeg er endnu ikke begyndt på at læse, for der kom lige et spil 500 rummy med de store børn "i vejen" her til aften, men forventningens glæde og glæden over den kærlige omtanke, min store søn udviste, er såmænd også nok for i dag - for jo, jeg eeeeelsker at læse, jeg synes bare altid, der lige er 1000 andre ting, jeg bør gøre, men de her 2 bøger FÅR jeg læst, det er HELT SIKKERT, og jeg behøver ikke et tæppe for at føle varme, mens jeg læser:-)

1 kommentar:

Tina Olsen sagde ...

Hvor er han bare alletiders den dreng - og hvor er du heldig;-))
Go fornøjelse med læsningen.