torsdag den 1. maj 2008

Lydbøger-pc-mp3-problemer er nu løst :-)

Tak for kommentarer Anette B og Helle K, se nu bare her...

Denne lille smarte tingest fra Grundig har løst alle mine problemer med kun at kunne loade 1 CD ad gangen på min mp3. Her kan jeg lægge alle CDerne fra en lydbog ind på én gang - Juhuu :-)
Det, der var galt med min gamle mp3, var somend bare, at den var gammel, men den var også gået i arv til mig fra Jennifer, da hun fik Ipod.
Egentlig ville jeg have købt en "sten" som Kagekonen, men da ekspedienten viste mig ovenstående vidunder, var jeg solgt, eller rettere den var købt ;-)

2 kommentarer:

Helle K. sagde ...

Den er da smart!!

Det var en Ipod jeg lagde dem ind på, men jeg vil indrømme, at jeg ikke har undersøgt nøjere om man kan omdøbe sådan vupti...

Helle sagde ...

Den er RIGTIG SMART, og jeg er helt vildt glad for den :-)