søndag den 18. maj 2008

Så blev det vores tur

Da jeg i går var rundt på blogtur for lige at snuse til, hvad andre har lavet, mens vi var på ferie, kunne jeg se at flere var syge med influenza....nu er det vores tur....ovenpå ligger 2 små febervarme børn.
Magnus havde godt nok en feberdag allerede i fredags i sommerhuset, men jeg troede egentlig bare, det var fordi han var helt udkørt og træt. Det var det så ikke lige, og i aften gik Anne Katrine ned midt i børnetimen...jeg er træt, fryser og har hovedpine, sagde hun og puttede sig godt i sofaen, hvor hun faldt i søvn med feber.
Jeg håber, de sover sig fra det meste og, at vi andre ikke bliver smittet!

2 kommentarer:

Gitte Barlev sagde ...

Øv, og så på denne årstid. Rigtig god bedring. Og sjovt at kigge med herinde. Kh Gitte

Helle sagde ...

Hej Gitte - velkommen dig!

Ja det er rigtig træls og synd for dem begge. De kan ikke rigtig forstå, at deres kræfter ikke rækker til det helt store...og at de vanlige gåture er inddraget for en stund.