mandag den 7. juli 2008

Besøg fra fastlandet

I aften har vi haft besøg af Bedstemor, Bedstefar og onkel Brian. Dagens menu var egentlig pandekager, men da besøget blev aftalt lidt sent og hurtigt, fik vi i stedet 2 kæmpe familiepizzaer - uhmm!
De to små børn gjorde deres yderste for at køre Bedstemor træt ude i haven, men jeg er nu sikker på, hun nød hvert minut med dem trods det sand, de fik kastet på hende under deres vilde leg :-)
Brian fik lavet den stationære pc, så jeg igen kan køre lydbøger over på min mp3afspiller - juhuu, hvor er jeg glad for det! Jeg fik et mindre(okay, måske et lidt, men kun lidt større) hysterisk anfald den anden dag, fordi jeg ikke kunne få min lydbog i ørerne. Min bærbare, som jeg normalt bruger til det, tér sig nemlig lidt underlig lige nu og vil hverken afspille lydbøger, flytte dem til min mp3 eller brænde data ned - "@#%&" hvor får jeg altså lyst til at smide den ud af vinduet fra første sal :-(
Godt Brian vil tage den under kærlig behandling en anden dag, så den kommer til at virke ordentlig igen!

Ingen kommentarer: