onsdag den 16. juli 2008

Ta' lidt tryllemiddel

Far har været en af de seje, der i en periode har forsaget kaloriebomberne, og han har nu lidt svært ved at holde bukserne oppe. Altså siger jeg til ham, at han hellere må se at få købt nogle nye bukser, når nu de han har, er blevet for store....Anne Katrine bryder ind i samtalen med sin 5-årige logik "jamen far, hvorfor tager du ikke bare noget af mors tryllemiddel og putter i vaskemaskinen sammen med dine bukser, så bliver de små og passer dig igen!" "???" Far ligner et spørgsmålstegn! "Jo, du ved da godt, sådan som mor og jeg gjorde med mine røde strikkede hjemmefutter!!!"
Hvor smart - tænk om man lige kunne valke/filte cowboybukserne ned i størrelse...hvorfor havde jeg ikke selv tænkt på det ;-)

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Den var god... :-) det ville ind i mellem være praktisk at kunne justere tøjestørrelsen

Tina Olsen sagde ...

Hi-hi..hvor kært...
Ja, men jeg giver hende ret - det er da smart ;-)
Knus

Helle sagde ...

Ja altså, den unge dame har svar på alt, simpelthen alt ;-)