torsdag den 30. oktober 2008

TAK


Jeg har i rigtig MANGE år ønsket mig ovenstående lysestage, men samtidig aldrig villet have den alligevel, fordi den koster 800 kr. Men i dag havde min kære mand denne utrolig smukke lysestage med hjem til mig alligevel. Han havde nemlig købt og solgt aktier med det ene formål at fremtrylle penge, så han kunne købe den til mig uden, at det berørte vores husholdningspenge. Jeg blev overrasket og glad. Glad, fordi pengene ikke kom fra vores husholdning, hvilket er vigtigt for mig, fordi vi kun har en indtægt, glad fordi, min søde mand vidste dette og derfor tryllede pengene frem andetsteds fra for min skyld og GLAD fordi jeg her til aften kunne sidde og se på dette smukke glimtende helt og aldeles unødvendige stykke luksus, som jeg bare er den aller heldigste ejer af .....den passer lige perfekt i vores lange vindueskarm i stuen og jeg vil have lys tændt i den HELE vinteren!
1000 1000 TAK :-)

3 kommentarer:

Jane sagde ...

Hvor er den smuk og hvor var det betænksomt af din mand. Du er en heldig kvinde:-))

Anonym sagde ...

Den er rigtig flot. Jeg har en af adventsstagerne - den har jeg ønsket mig i flere år så den bliver rigtig beundret når den kommer frem til jul.

Helle sagde ...

Jane: Jeps, jeg er en meget heldig kvinde - nu både med en betænksom mand OG en fin lysestage ;-)

Anette: Åh ja, adventsstagen er også rigtig smuk!! Den ønskede jeg mig også til en start, men da jeg så opdagede den aflange, måtte jeg bare ønske om, for den passer simpelthen perfekt til den meget lange vindueskarm vi har i stuen :-)