onsdag den 12. november 2008

Dejlig varme

Er det ikke bare SÅ skønt, at vi, når vejret i Danmark står på efterår med rusk, regn og kulde, bare kan dreje på håndtaget af en kasse, som sidder på væggen, og straks fyldes rummet med den dejligste varme?
Dét synes jeg!!!
Og nu er vi også blevet de heldige ejere af indtil flere fine nye radiatorer, og for pokker, hvor synes jeg, det er dejligt!! Disse herlige og livsforbedrende kasser er lige for et øjeblik siden blevet færdigmonteret på væggene rundt i huset efter al vores ombyggeri, og jeg kan mærke, hvordan varme ligefrem smyger sig rundt om min krop, mens jeg sidder her ved computeren :-)
Åh, hvor skal jeg nyde at komme i seng i aften i et opvarmet soveværelse - meeeen nu skal jeg lige huske ikke, at klæde Magnus på til natten, som skulle han til Nordpolen....indtil nu har han her i de kolde måneder lignet en michelinmand med HellyHansen termotrøje og bukser udenover hans almindelige nattøj ;-)

1000 TAK Leif, fordi du kom lynhurtigt efter, at maleren var færdig - vi vil sende dig en varm tanke hvér gang, vi tænder for en radiator!!!

1 kommentar:

Krestina sagde ...

Velkommen tilbage i varmen ;-) Dejligt at I er blevet færdig.