onsdag den 5. november 2008

En tur til Skt. Petersborg...

det har min penneveninde været på, og i dag havde posten en dvd med til mig med billeder fra turen. Jeg havde lige sendt børnene i haven, da posten kom, men jeg nåede dog at smugkigge de første par billeder, inden jeg skulle ud til dem - hold op, hvor er den dame bare SUPER GOD til det med computere!! Der er underlægningsmusik og tekst til billederne - sejt, jeg må vist lære et par tricks eller tre!!
I aften skal Carsten og jeg med Nicholaj i kirken. Han går jo til konfirmationsforberedelse, og i den forbindelse har klassen forberedt deres egen gudstjeneste. Det bliver hyggeligt, jeg elsker at gå i kirke. Når vi kommer hjem, vil jeg invitere min kære mand med på "en tur til Skt. Petersborg", mens vi får vores aftenkaffe. Jeg glæder mig rigtig meget til at se dvd'en :-)

Ingen kommentarer: