onsdag den 21. juli 2010

Udgravning til kælder

Vores yngste kanin har så rigeligt bevaret sine naturlige instinkter trods et liv i bur. Den elsker at lave hule i sit hus i buret. Så den plukker sig, slæber hø og savsmuld indenfor og laver en fin rede.

I går fik den sit hus ud i indhegningen på græsset. Big mistake! Efter at have guffet græs gik den i gang med at ordne hus - og sikke den ordnede - jorden fløj til alle sider, og vupti havde den hus med kælderetage....og jeg havde et hul i min græsplæne...Grrr!

2 kommentarer:

hjemmemortil9 sagde ...

Åhhh hvor vi dog kender det der - har lige måtte lappe 7 huller i plænen før vi kunne spille bold uden alt for mange falskader! Godt vi ikeke r sådan nogle med en velfrisret og snorlige have eller græsplæne - ikke? ;0)

Helle sagde ...

Hjemmemortil9: 7 huller - okay du er 6 huller foran mig, så har jeg det ikke så skidt ;-)
Vores have er så absolut ikke velfriseret, og du har ret, det har jeg det rigtig fint med. Her er både plads til et spil fodbold, legende kaniner og vilde rådyr på jagt efter fuglebrød. Jeg kunne dog godt undvære rådyrene, de gange hvor de får sneget sig ind på terrassen og gnasker i mine tomatplanter!!