fredag den 24. september 2010

Jeg er vild med naturen...

.....men når den flytter ind i vores soveværelse i denne skikkelse, står jeg af.
HELT AF !!

En kæmpe sort moppedreng kravlede på panelet lige over døren til morgen.
Jeg kunne ikke gå ud af døren af skræk for, at den faldt ned på mig, men jeg følte mig modig og tænkte, at jeg da lige kunne snuppe den med et stykke papir, når den kom til enden af panelet og begyndte at kravle nedad, hvor jeg kunne nå den. Så jeg fik fat i et papirlommetørklæde fra natbordet og gjorde mig klar til angreb. Hvor pokker var det monster nu blevet af ?? Den var ikke over døren og heller  ikke på væggen ved siden af døren......nej nej den havde lugtet lunten og var hoppet ned på gulvtæppet.....så var det slut for mit vedkommende. HELT SLUT! Jeg sprang op i sengen, fikserede øjnene på det sorte udyr, mens jeg skreg på manden af mine lungers fulde kraft. Jeg var i araknofobiens vold, og glemt var de ord som jeg kort forinden havde sagt til lillemanden om, at han skulle være stille, fordi de store børn sov.
JEG BLIVER FULDSTÆNDIG PANISK VED UDSIGTEN TIL, AT EN EDDERKOP KOMMER TIL AT KRYDSE MINE BARE FØDDER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Uha, uha, man kan da slet ikke sammenligne de to ting; du stod jo i et af dit livs store dramaer *LOL*
Edderkopper er absolut heller ikke mig, uha, uha, uha ;-)