mandag den 20. september 2010

Kanelboller a la Klarbæk


Det er jo ikke nogen hemmelighed her på bloggen, at jeg er VILD med KANEL. Så da jeg i går aftes opdagede, at Karen Klarbæk tilbød at dele sin opskrift på kanelboller, måtte jeg bare sende en mail.

Vupti mindre end 10 minutter senere sad jeg med opskriften. Et hurtigt blik på ingredienserne. Det hele var på lager -Tjek. Lave en bage-aftale med skolepigen, som havde tidligt fri i dag. Og så bare vente, vente, vente.....ja, ja, jeg ved godt det lyder lidt små skørt, men jeg blev bare så glad over, at en for mig helt ukendt kvinde ville dele sin opskrift med mig, at hun gjorde det så hurtigt, som hun gjorde og den søde måde hun gjorde det på, at jeg simpelthen glædede mig til at bage bollerne :-)

Bollerne blev SUPER GODE og er helt klart en opskrift, der er kommet for at blive!! TAK Karen!


2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Jeg er absolut med på kanel-vognen :-D
...bliver skisme lækkersulten!!!!

Helle sagde ...

Haha Anjoe, dejligt at høre, at jeg ikke er den eneste, som er skudt i KANEL :-) Vi har også fået kanelboller i dag. Jeg har nemlig sørget for at vænne Anne Katrines smagsløg til kanel allerede fra helt lille, så jeg har en forbundsfælle....selvfølgelig vil jeg da være en god mor og bage kanelboller til skolemadpakken, når pigen spørger så pænt....hvad gør man ikke for sine børn :-)