fredag den 8. oktober 2010

Sker det mon også for dig?

Eller er det kun mig der er så distræt?

Sådan helt ærligt...sker det, at du sætter thefilteret fast på holderen, putter den i thekanden, hælder det varme vand på, lader det trække den respektive tid, hvorefter du hiver thefilteret op bare for at opdage, at du overhovedet ikke har puttet theen i ????

Rigtig god weekend derude i blogland!
Her skal jeg være alene med de to små børn hele weekenden - gad vide om jeg skal sætte post-it sedler op rundt i huset, så jeg ikke også glemmer at lave mad eller lufte hunden eller....

2 kommentarer:

anjoe sagde ...

Noget der ligner, jo da - også som 42 årig ;-)
Hyg dig i weekenden, og GLEM alt om huskesedler, for såvel unger som vuffer skal nok give dig besked om deres ønsker og behov *LOL*

Helle sagde ...

Haha Anjoe, det er altid dejligt at vide, at man ikke er alene med sin alzheimer. Hold klap hvor jeg grinede, da jeg opdagede min lille fejl - Magnus og hunden troede vist, jeg var blevet lidt småtosset ;-)
Du har nok helt ret ang hund og børn - hvis jeg skulle glemme, at der hører sig fredagsslik til aftenhyggen i aften, så er jeg i hvert fald mere end almindelig glemsom/distræt, for børnene fortæller mig det med sådan cirka ½ times interval ;-)