onsdag den 20. oktober 2010

Wild thing...

...you make my heart sing..

Nej, ikke lige helt sådan, nærmere... you make me wanna scream!

Min gamle trofaste mobil er afgået ved døden og et nyt rødt vildt væsen er i stedet flyttet ind hos mig. Dette væsen har sine helt egne ideer om, hvordan tingene skal være, og er meget vrangvillig, når det kommer til at lære fra sig. Det gør slet ikke noget for, at vi kan nærme os hinanden stille og roligt, for forhåbentlig at blive uadskillelige til sidst. Alt information om, hvordan væsenet ønsker, jeg skal behandle det, skal på det nærmeste vristes ud af det. Det er i sandhed for mig en vild og kradsbørstig rød makker, jeg har fået mig, og det går bestemt ikke stille for sig, når vi krydser klinger! I min stenalder-(ifølge vores teenager)terminologi forstår jeg så absolut godt, hvorfor HTC har valgt at kalde denne mobilmodel for WILDFIRE ;-)


Billedet lånt her


2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Uha, om så monsteret havde været tuttenutterosa, ville jeg helt sikkert få problemer som dig :-D
Jeg håber, at I snart bliver bedste venner!

Helle sagde ...

Uuuuuh af og til bliver jeg så rasende, at jeg får lyst til at smide den nye mobil langt langt væk, men andre gange, når jeg lærer en smule mere om det smarte "dyret" kan præstere, tænker jeg alligevel, at jeg måske ender med at blive ret glad for den.