søndag den 8. januar 2012

Begavet

Det er jeg...eller det blev jeg i hvert fald.
 I fredags var det min fødselsdag. 44 år. Ingen alder for en nybagt mormor...
så længe det ikke er hende, der skal op om natten med babyen ;-)
Jeg havde den skønneste dag. Børnene havde stadig juleferie, og manden havde taget fri. Så der blev hygget om mig, og jeg fik så fine gaver, at giverne fik lukket munden på mig....meeeen også på sig selv, som i kan se ;-)
Ud over ledningsfri limpistol(Nu skal vi dælme give Shane baghjul) og bogen "Magiske måneder", ja så fik jeg altså også den længe ønskede Ipad



Published with Blogger-droid v2.0.2

2 kommentarer:

Janne sagde ...

Tillykke med den... selv om det godt ser ud til familien har skyndt sig at overtage den.

Helle sagde ...

Mange tak - jeg er vildt glad for den....når jeg får lov at låne den ;-)