søndag den 29. januar 2012

Nedtælling

Hver 5. minut gøres jeg opmærksom på, hvor længe eller rettere hvor kort tid der er til kl 14.
Der afholdes nytårskur for 2. klasse + deres familier i dag på den lokale skovlegeplads, og Anne Katrine har talt tiden ned,siden hun stod op i morges.

Magnus er stadig langt fra rask nok til at drøne rundt med alle de andre børn i skoven, så han og jeg bliver hjemme og hygger. Far er derimod helt klar til at tage med.
Jeg pakker madkurven til dem senere og husker at komme både varme og kolde drikke i kurven. Man må gerne medbringe snobrødsdej og pinde, men jeg kender Anne Katrine og ved, hun hellere vil lege, så i stedet lusker jeg skumfiduser og mariekiks ned i bunden...de kan jo spises både kolde og varme.

Jeg er overbevist om, de får en dejlig tur - det har vi altid med den klasse.

Ingen kommentarer: