onsdag den 6. februar 2008

Der er så meget...

...som jeg gerne ville skrive om, men tiden er ikke lige til det nu.
Anne Katrine har fået opsnappet en rigtig grim hoste, og hver aften, når hun kommer i seng, bliver det så slemt, at hun kaster op. Det er så frygtelig synd for hende, og mit hjerte bløder, når jeg ser den lille krop kæmpe sig igennem flere timers hosten/opkast uden så meget som et klynk! Hun er simpelthen bare den sejeste lille pige, jeg nogensinde har kendt! Heldigvis har hun det nogenlunde om dagen, så vi kan lave forskellige ting, bare vi husker hendes inhalator-medicin, og det gør vi!
------------------------------------------------------
Fastelavn blev fejret hos mormor igen i år - hun er nemlig den eneste med et rigtigt "fastelavnstønde-træ"

Anne Katrine og jeg bagte fastelavnsboller (vi er faktisk blevet ret gode til det, at du bare ved det Bedste!!!)

Selv om man er lille, kan man godt slå hårdt! (drengen har gå-sele på, fordi han altid har alt for meget fuld fart på til at kunne holde sig på benene - især på mormors toppede sten)

Efter megen kamp røg tønden endelig ned - til den største piges store fortrydelse, for det var nemlig hendes tur til at slå, men den lille pige snuppede lige et ekstra slag ;-)

Ingen kommentarer: