tirsdag den 12. februar 2008

Stop-knappen

Når jeg har fundet den på hunden, så skal jeg nok få taget et ordentlig foto! Her, hvor den lige får en lift på barnevognen godt stoppet ned under regnslaget, så den ikke ryger af, er der da i det mindste så meget ro på den, at billedet ikke bliver rystet ;-)
Den ser ruhåret ud, men dens hår føles næsten som silke, og så bliver det rigtig langt, hvis jeg altså ikke lige kommer til at klippe i det først, så vi ikke får hele stranden med hjem efter en enkelt gåtur ;-)

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Årh hvor ser de begge to søde ud! En lækker blød pels - til at varme fødderne om aftenen - det er bare så skønt .)

Helle K. sagde ...

Tillykke - Hvor er det dog en sød hund - og et sødt barn ;.) Jeg ønsker mig en hund, når vi flytter væk fra alle trapperne.

Helle sagde ...

TAK - jeg synes nu selv, hunden er så grim, at man ikke kan andet end holde af den - og barnet, ja, jeg er jo hans mor, så jeg vil pr. definition altid synes, han er skøn ;-)
Når først pelsen på hunden er blevet længere, bliver den kønnere. Lige nu stritter det til alle sider både i hovedet og på kroppen af den, så den ligner nærmest en lille tyk garnnøgle ;-)
HELLE K: jeg har ikke helt nået at få læst op på din blog - er der en køber lige om hjørnet til huset? Jeg håber det for dig - både så du får ro til din krop og kan få en hund :-)