mandag den 25. februar 2008

Virus

Ja altså, vi er ikke syge igen, men min kære bærbare er inficeret med virus .....så derfor er her stille et stykke tid, men jeg kommer helt sikkert tilbage. Tiden bruges i stedet på børn og hund....og mand selvfølgelig - bare han ikke vinder over mig i det kortspil, som vi fik genopfrisket, fordi jeg ikke lige kunne blogge ;-)

PS......
Lasse trives og har det godt! Han er en dygtig og lærenem lille hund, som allerede nu kan sige til, når han gerne vil ud - okay, ikke hver gang, men ofte ;-)
Han elsker at lege med Anne Katrine og Magnus i haven og går også gerne med på en tur, bare vi bærer ham væk fra matriklen....men så suser han også gladeligt i hælene på Anne Katrine ;-)

3 kommentarer:

Krestina sagde ...

Dejligt at hører fra jer på tros af virus.
Er rigtig glad for at hører, at alt med Lasse går godt! Sådan en hundehvalp er en sjov legekammerat.

Anonym sagde ...

Surt med den virus!! Håber den snart blir virus-fri.
Skønt at høre det går godt med Lasse og skønt at børnene kan tumle med ham i haven.

Tina Olsen sagde ...

Jamen så venter jeg gerne på dig - bare det ikke bliver vane, med kortspillet..hi-hi...nej der skal jo være plads til det hele;-))
Knuser - og jeg vil glæde mig til at høre mere fra dit liv(ikke mindst om lille Lasse;-)