lørdag den 14. februar 2009

Der var 1, der var 2, der var 3...

Først var det Magnus, så var det Anne Katrine, og nu er det mig, der er syg med ondt i halsen, snot og hoste - øv :-(



I går kom jeg igennem dagen med børnene på pamol - hurra for sneen, som faldt, den snuppede lige lidt af deres energi, mens jeg kunne nøjes med at se på inde fra køkkenet. Da faderen tog over ved aftensmadstid og sørgede for, at diverse putteritualer blev overholdt, faldt jeg om i en nærmest dødlignende søvn på sofaen.


I dag har jeg det ok, så længe jeg sidder ned. Mine ben er lavet af gelé, og det er i den grad en "rystende" oplevelse at bevæge sig fra sted til sted. Heldigvis har jeg masser af strik og bøger, som kan underholde mig + varm thé og lakrids til halsen. De små børn har været en tur med far på kælkebakken i det skønne vintervejr, så dem er der nogenlunde ro på lige nu.



Inden jeg lukker ned for den bærbare, sætter jeg lige et par fotos ind fra vores Valentins-morgenbord. Ja ja egentlig er det som med Halloween ikke noget, jeg synes, vi skal fejre, men Anne Katrine og jeg snuppede muligheden for at være kreative, mens drengene hentede morgenbrød :-)



Ingen kommentarer: