tirsdag den 17. februar 2009

Næsten rask igen

Pyyyh, heldigvis er jeg næsten rask. Det var første dag uden "støttepædagog" - manden, skulle på arbejde, og jeg var alene igen med børnene = fuld tryk på!
Det er lang tid siden, jeg har været så syg, og det må gerne vare lang tid, før jeg bliver det igen......

En lille morgen-surf-tur på nettet inspirerede os til at kaste os hovedkuls ud i småkagebagning (så gik der tid med det...og jeg kunne sidde ned til det). Opskriften på Kanelfætre finder du her


Heldigvis smittede tus-fingrene ikke af på kagerne ;-)

En stak af kagerne er kommet på glas til pigerne på mandens arbejde


2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Rigtig god bedring. Jeg håber snart du er helt ovenpå igen. Den influenza er en fæl fætter. Han har også været på besøg hos os og han er ikke velkommen en anden gang selvom vi ellers godt kan lide gæster.

Helle sagde ...

Marina - Mange tak, det er utroligt, hvor langsom man bliver efter sådan en omgang! Er helt enig med dig - fætter influenza er IKKE velkommen!