torsdag den 5. februar 2009

Nu forstår jeg bedre

De sidste par dage, hvor Magnus har leget alene i haven, er han pludselig kommet stormende ind helt panisk og med skrækken malet i ansigtet.
"KLY'HØN' ... KLY'HØN'" var det eneste jeg kunne få hevet ud af ham som grund for, at han så ABSOLUT IKKE ville være i haven længere, ej heller selv om Anne Katrine en af gangene stod klar i overtøj for at komme ud at lege med ham.
"NEJ, NEJ KLY'HØN' !!"
Ja, der bor høns på den anden side af gaden, men drengen har aldrig været bange for hønse-lyde før....hmmm jeg kan ikke huske de har en hane....og jeg prøver, at forklare den lille fyr, at det jo bare er Henriks høns....
"Anne KLY'HØN" = høne i Annes have, som er lige på den anden side af vores hæk.
"Nej, ved du nu hvad, hun har da ingen høns. Det MÅ være Henriks høns, du har hørt...!"

I dag ser jeg så 3 fasaner i Annes have .... SÅ FORSTÅR JEG BEDRE!!!! Har du nogensinde hørt en fasan gale/skrige??? Det får simpelthen mig til at hoppe en halv meter HVER gang, og det til trods for, at JEG VED, hvad det er!! STAKKELS lille DRENG.....

Ingen kommentarer: