tirsdag den 22. april 2008

Endelig

Jeg har haft en frygtelig hoste i lidt over en uge nu, og oveni det har min ryg og mit ben virkelig spillet op med de mest irriterende smerter, så jeg har været fuldstændig sendt til tælling (den slags tælling, man nu aller nådigst kan få lov at blive sendt til, når man er MOR på FULDTID til krudtugler...hmm..)
I dag havde jeg det bedre, næsten ingen hoste og kun smerter, der kunne overtrumfes med et JEG VIL UD I DAG!!!
-------------
Så vi tog en tur i skoven og nød det fine vejr :-)

Fandt mange kaninhuller
Lang pels, mos, lyng og grannåle er ikke det bedste mix, så Lasse måtte en tur under børsten, da vi kom hjem. Han elsker at blive børstet, men ikke hvis han skal sidde på bordet, som skåner min ryg, når børste-turen er en langvarig affære som i dag, derfor ser han så ynkelig ud


3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Det er ikke sjovt at gå at døje med noget :-( specielt ikke med det gode vejr vi har haft. Det lyder som om i har haft en dejlig tur.

Anonym sagde ...

Godt du kom lidt ud. Sikke da en træls omgang med smerter og hoste. Håber det går bedre nu. Skøn tur ser det ud til...

Helle sagde ...

Jeg har det rigtig meget bedre igen - TAK! Og ja vores tur var super skøn :-)