mandag den 28. april 2008

Lydbøger-pc-mp3-problemer

Det er jo ingen hemmelighed, at jeg hører mange lydbøger, og hvis det handler om lydbøger, som allerede er i mp3-form går det også helt fint med at lagre alle numre på min mp3afspiller....men men men hvordan gør man lige, når det drejer sig om CDlydbøger - altså lydbøger som ligger på fx 12 CDer. Jeg får dem fint ind i pcen, og jeg kan også godt lagre dem på mp3afspilleren, men kun som 1 CD ad gangen :-(
Skal jeg have mere end 1 CD på afspilleren, skal jeg først ændre alle numrene på titlerne, så de er fortløbende. Hver ny CD starter jo ved nummer 1 osv, og der kan altså kun være ÉT nummer med titlen ÈT på afspilleren ad gangen ellers går der kludder i det hele :-(

Er det mon bare mig, der er lidt teknik-dum eller hvad ....eller lever i andre fint med kun èn CD på afspilleren ad gangen....eller låner i klogeligt kun mp3lydbøger ??

2 kommentarer:

Helle K. sagde ...

Jeg har kun prøvet at gøre det en gang, da havde jeg en cd af gangen, så jeg ved desværre ikke, om det kan gøres anderledes - uden at omdøbe. Hvis jeg finder ud af det, giver jeg dig lige et praj. ;)

Anonym sagde ...

Har absolut ingen erfaring med det men det lyder da lidt besværligt?