søndag den 13. april 2008

Tiden flyver afsted....

...her hos os...

Anne Katrine er blevet 5 år.
Hvordan pokker kan der være gået så lang tid siden den lille tøs kom til verden her midt i vores stue en sen nattetime?? Jeg fatter det simpelthen ikke!

Der har været håndværkere forbi i den sidste tid. Overetagen har længe trængt til at blive renoveret, og nu kan det ikke trækkes længere, for det ældgamle gipsloft er faldet ned i hjørnet af et af værelserne. I morgen kommer tømreren og måler op til bl.a. trælofter - jeg glæder mig til det hele engang bliver færdigt. Der kommer til at gå laaang tid, for vi skal også have murer og elektriker, men det er værd at vente på :-)

I hverdagene nyder de to små børn og jeg udelivet - det er så dejligt, at der er kommet mere varme i luften. Vi går helst en lang tur hver eneste dag - blandt andet her:

Det betyder samtidig, at vi alle 3 falder trætte om, når det bliver aften. Min rygskade bliver udfordret en hel del ved, at jeg bevæger mig i ujævnt terræn flere timer, men det tager jeg og resten af familien så med - for jeg er nødt til at gå for ikke at have ondt, men når så musklerne køler ned igen, og jeg bliver træt til aften, gør det dobbelt ondt. Træls, men den friske luft, børnenes latter og Lasse-hundens glade hoppen rundt er det hele værd - og så må jeg jo bare droppe strikketøjet samt bloggen og gå i seng sammen med hønsene/børnene, længere er den ikke ;-)

3 kommentarer:

Krestina sagde ...

Kæmpe tillykke med hende!!
Det er utroligt at tiden flyver sådan, og den nemmeste måde at se det på - er ens børn.
Når vejret er godt skal det nydes, og når det danske vejr så ikke rigtig indbyder til ude hygge, så er der tid til bloggen og indelege med børnene.
Lyder spændende med jeres byggeprojekt - held og lykke med det :-)

Anonym sagde ...

Det er så dejligt når vejret indbyder til at være ude. Mine unger forsvandet frivilligt ud lørdag formiddag og vi så dem faktisk ikke før til aften igen og det gentog sig søndag. Ungerne er så dejlig trætte på en helt naturlig måde.

5 år.. tiden forsvinder uden man kan forstå det, ind i mellem er jeg faktisk overbevist om at den bliver stjålet...

Helle sagde ...

Krestina: Tak for lykønskning:-) Det bliver helt sikkert spændende med vores lille projekt ovenpå...må bare håbe, der ikke kommer mere oveni, for i gamle huse er der jo tit skjulte ting...hmm!

Janne: Tiden stjålet...ja, det kan der være noget om ;-)

Og du har ret, det gode vejr hiver helt vildt i børnene - Nicholaj nærmest lever på fodboldbanen med sine venner, og Anne Katrine er også ude i haven med Lasse næsten hele tiden, når vi er hjemme. Det er bare super godt, vi har fået den hund! men det er en helt anden snak :-)