torsdag den 6. marts 2008

En anden passion

ud over hobbyting er bøger. Jeg er vild med bøger!! Jeg låner bøger i store stakke på biblioteket. Alle mulige bøger. Af og til er jeg dog nødt til at købe en bog. Det skete den anden dag, da jeg surfede en tur rundt på QXL. Her var denne bog sat til salg:

Jeg har en ultra blød plet i mit hjerte for Beatrix Potters fortællinger og måtte bare eje bogen. I dag bankede det på døren - jeg fik en pakke, og Lasse fik en hundekiks af posten. Vi var vist begge to lige glade...min "glæde" kan man bare nyde flere gange ;-)

Heldigvis er Anne Katrine også rigtig glad for Peter Kanin, så hun følte det bestemt ikke som frivillig-tvang, da mor bestemte godnathistorien her til aften.

2 kommentarer:

hjemmemortil9 sagde ...

Uh så er vi to med den dér bløde plet... heldige dig med sådan et godt køb!
Kh Susanne V

Helle sagde ...

Dejligt med flere "med bløde pletter" ;-)
Indtil bogen er færdiglæst, er det mig der har godnat-historie-læse-tjansen .... og måske vi så bare starter forfra igen, det er så hyggeligt ;-)