søndag den 2. marts 2008

Online igen :-)

Så er min bærbare i fin form igen, og jeg er tilbage i blogland...skønt...for jeg er helt og aldeles kureret for min lyst til kortspil, og det har bestemt ikke noget at gøre med, at jeg har tabt HVERT ENESTE spil, vi har spillet ;-)
I dag er jeg her dog kun for en kort bemærkning, for Anne Katrine og jeg laver saltdejsfigurer, mens alle de andre er optaget andetsteds :-)

1000 TAK kære svoger, fordi du altid er så hurtig til at hjælpe, når jeg har fået lavet kludder i min computer og skriger højlydt og fortvivlet på dig i mobilen :-) IOU....BIG time, igen igen!! Måske du er nødt til at snart holde ferie herovre en hel uge, med alle de middage du er bagud med at få serveret ;-)

1 kommentar:

Krestina sagde ...

Velkommen tilbage igen ;-)Dejligt at hører nyt fra jer!