torsdag den 4. oktober 2007

Ud alligevel :-)

Som ved et trylleslag stoppede regnen kort efter, at jeg havde oploaded mit "Atjuuu-blogindlæg", og vi skyndte os ud på en tur rundt om gården.
Jeg skulle nok have haft waders på, men Anne Katrine klarede turen fint på sin "vandcykel" - hold da op, vandpytterne var jo store som swimmingpools!!

De små vildsvineunger løb løs uden for indhegningen, så de var nemme at fodre i dag.


Billedet er taget med min mobil, men lyset var faktisk sådan som det fremstår - solen kom nemlig pludselig frem mellem de mørke næsten sorte skyer og alt fik en underlig grøn farve.


En hver so synes bedst og sine egne grise, hedder det - så jeg fodrede også den lille af mine grise for, at alle de andre grise kunne få lidt madro for hans høje øf øf lyde

1 kommentar:

Helle K. sagde ...

Du har ret, vi sidder alle og kigger beundrende på vore egne "små grise".
Idag har vi fået solen til Arden, det er bare så dejligt, jeg trængte virkelig til den.